Jak to funguje

Zde se dozvíš vše o (r)Evoluci v reklamě

marcoin.png

Jak získám Marcoiny?

Snadno. A je jenom na tobě, kolik jich chceš.

Marcoiny získáš za každou kampaň. Stačí být pozorný a u všech aktivních médií dané kampaně splnit jednoduchou funkci adTention. Aktivní média jsou ta barevná s červeným obrysem. AdTention stojí mezi tebou a odměnou. Jakmile máš hotovo, obrys svítí zeleně jako jarní pastvina a na účet se ti připíšou Marcoiny.

Některé kampaně obsahují také unikátní slevový kupón.

Jakmile jsou všechny formy reklamy zelené, je tvůj!

Co je adTention?

Ryze marcusácká funkce. Zajišťuje kontrolu nad aktivním sledováním každé reklamy od začátku do konce. Například u videa se několikrát zobrazí logo inzerující firmy, na které stačí kliknout. Marcus tak pozná, že jsi reklamu aktivně sledoval(a).


Reklamy, které Marcus obsahuje mají různou formu. Můžeš sledovat videa, poslouchat audio reklamy, prohlížet si newslettery a vyplňovat krátké dotazníky.

Níže zjistíš, jak splnit adTention u jednotlivých typů inzerátů.

IMG_6713.jpg
IMG_6712.jpg
letak.png

Jak si prohlédnu leták a splním adTention?

IMG_6711.jpg

KLIKNI

NA LOGO

Během prohlížení letáku či newsletteru se na obrazovce několikrát objeví logo společnosti.


Jakmile se objeví, klikni na něj! Poctivě sleduj obrazovku a postupně klikej na loga, která se objeví. Po skončení se dole na obrazovce objeví tlačítko "dokončit". Klikni na něj a Marcus ti oznámí, jestli máš splněno.



Pokud klikneš na všechna loga, která se ti během prohlížení objeví, splnil(a) jsi adTention a budeš mít leták oficiálně shlédnutý. Pokud se ti nepovede všechna zakliknout, nevadí, pro splnění adTention stačí leták shlédnout znovu. Po úspěšném splnění adTention si poté můžeš leták, ve kterém jsi objevil zajímavé zboží, prohlížet znovu jak budeš chtít.

audio.png

Jak si poslechnu audio a splním adTention?

Během přehrávání audia uslyšíš 1 až 5 pípnutí.


Po dokončení přehrávání, vyber a potvrď počet pípnutí, který jsi slyšel(a).


Pokud zadáš správný počet pípnutí adTention jsi splnil(a), pokud se ti nepodařilo zadat správný počet pípnutí, nic se neděje. Marcoiny z reklamy se hned nikam neodkutálí. Stačí si audio přehrát znovu.

video.png

Jak si přehraju video a splním adTention?

Během videa se na obrazovce několikrát objeví logo společnosti.


Jakmile se objeví, klikni na něj! Pečlivě sleduj obrazovku a postupně klikej na loga, která se objeví.



Pokud klikneš na všechna loga, která se během videa objeví, splnil(a) jsi adTention a budeš mít video úspěšně shlédnuté.


Pokud se ti nepovede na všechna kliknout napoprvé, nevadí, Marcoiny z reklamy se hned nikam neodkutálí. Pro splnění adTention stačí video shlédnout znovu.

dotanik.png

Jak vyplním dotazník a splním adTention?

U dotazníku je to jednoduché.

 

Stačí zodpovědět všechny otázky a máš splněno.

Dotazník můžeš vyplnit jen jednou a po potvrzení svých odpovědí už se k nim nemůžeš vrátit.

IMG_6727.jpg
IMG_6728.jpg
IMG_6729.jpg
web.png

Jak se podívám na webové stránky a splním adTention?

Webová stránka inzerující společnosti se ti otevře v novém okně po kliknutí na tlačítko “otevřít web”.

AdTention máš splněno, pokud na webu setrváš alespoň 15 vteřin, což opravdu nebude problém, protože u nás najdeš inspiraci v podobě atraktivního zboží a zajímavých firem.

Web který tě zaujme doporučujeme uložit do záložek a po 15 vteřinách můžeš mazat zpátky do Marcuse vydělávat další Marcoiny!

discount.png

A co slevový kupón?

Slevový kupón se ti zpřístupní ve chvíli, kdy budeš mít shlédnuta všechna média. 

Ve chvíli, kdy budou všechny formy reklamy označené zeleně, můžeš si otevřít svůj unikátní slevový kupón.

IMG_6709.jpg

Takhle jednoduché to je!

Teď už můžeš s Marcusem vydělávat i ty, tak hurá do aplikace!

marcoin.png