Marcus - (r)Evoluce v reklamě
Dejte lidem důvod vnímat vaši reklamu.
Odběr newsletteru
Sbírejte like
Možnost prokliku na web
Žádné platby předem
Aplikace Marcus
Dostali jste se k nejlepšímu způsobu, jak vrazit peníze do reklamy!
Nikdo nechce vyhazovat peníze za reklamu, která se nakonec nevyplatí. Jenže taková je často realita, a právě proto způsobil Marcus na poli on-line marketingu za rok provozu pořádný rozruch. Ať nabízíte cokoliv (co má smysl), s naší aplikací ušetříte náklady na propagaci a zároveň získáte nové aktivní zákazníky.
Mějte marketing pod kontrolou...
Platby předem zásadně nevedeme.
Platíte pouze za reálně shlédnuté reklamy. Klíčem k úspěchu je odměna pro uživatele za to, že vás opravdu vnímají. A protože v tom na trhu nejste sami, stačí k tomu zlomek rozpočtu, který si v rámci kampaně sami nastavíte a zároveň i dobijete svůj kredit.
Zadání inzerátu je rychlé a snadné, kampaň spustíte už za pár minut. Proto naši aplikaci ocení ostřílený korporátní marketér stejně jako drobný obchodník, který chce oslovit více zákazníků.
Pomohli jsme už více než 50 firmám k lepší konverzi!
Kvízová otázka. Víte, co je to CTR (click thru rate)?
Česky dvě slova: míra prokliku. Procentuální vyjádření toho, jak se vede vaší investici do reklamy. Tak proč se spokojit s méně, než 100 %? Žádný důvod neexistuje.
Proto máte s Marcusem svých 100 % jistých.
A jak zajistíme, že budou lidé vaši reklamu vnímat od začátku až do konce?
Slouží k tomu chytrá funkce adTention, která udrží jejich pozornost.
Jak přesně funguje zjistíte nejlépe na konkrétních příkladech u jednotlivých formátů reklam.
Možnosti reklamy
Jakou formu inzerce upřednostníte, už záleží na vás. Můžete to zkombinovat a střídat.
Jednoduše si vytvořte leták, video, audio spot nebo dotazník.
S námi máte jistotu, že zákazníci dokoukají vaši reklamu až do konce.
Stejně jako v rádiu, i v naší aplikaci může skvěle fungovat dobře nahraná zvuková stopa. Narozdíl od rádia máte jistotu, že si ji lidé se zájmem poslechnou od začátku do konce.
Newsletter s vlastním designem jako základ komunikace se zákazníky.
Zeptejte se zákazníků aneb Zpětná vazba nad zlato.
Něco extra
Konec otrávených lidí z vašich reklam, nechte je vaše reklamy vyhledávat…
Nabídněte slevu. Slevové kupóny odjakživa táhnou, to je bez diskuze.
Nově máte možnost si do své reklamy přidat více odkazů.
Uživatelé se registrují pro odběr novinek.
Příklady použití reklamy
Jak může vypadat průběh vaší kampaně?
1. Příklad reklamy:
Notifikace - Video - Feedback - Slevový kupon
-
Uživatel obdrží notifikaci o vaší kampani do svého telefonu. VYMAZAT? NAHRADIT NEWSLETTEREM?
-
Zhlédne vaše video a splní funkci adTention (tzn. splní podmínky aktivního zhlédnutí videa až do konce). Pokud nesplní adTention musí si video pustit znovu.
-
Po zhlédnutí videa může uživatel vaši reklamu tzv. "olajkovat".
-
Za zhlédnutí platíte až ve chvíli, kdy uživatel splní funkci adTention všech vložených médií a kampaň ohodnotí prostřednictvím feedbacku.
-
Po splnění celé kampaně má uživatel možnost stáhnout si slevový kupon, který jej ještě více motivuje k nákupu.
2. Příklad reklamy:
QR Kód - Dotazník - Audio
-
Uživatel uvidí vaši reklamu (např. Citylight vitrína, v časopise, kdekoliv...) a načte QR kód, který jej nasměruje přímo na vaši kampaň. - vymazat?
-
Vyplní a odešle dotazník.
-
Poslechne si vaši audio nahrávku a splní funkci adTention (tzn. splní podmínky aktivního poslechu zvukové stopy až do konce). Pokud nesplní adTention musí si audio poslechnout znovu.
-
Za jeden unikátní poslech reklam platíte teprve ve chvíli, kdy uživatel splní funkci adTention všech vložených médií.
-
Na základě odpovědí z dotazníku můžete vytvořit novou kampaň cílenou na specifické publikum.
3. Příklad reklamy
Notifikace - Leták - Feedback - odkaz na web
-
Uživatel obdrží notifikaci do svého telefonu. VYMAZAT? NAHRADIT NEWSLETTEREM?
-
Prohlédne si celý leták a splní funkci adTention (tzn. splní podmínky aktivního zhlédnutí letáku až do konce).
-
Obsah letáku může uživatel může uživatel vaši reklamu tzv. "olajkovat".
-
Pro splnění celé kampaně musí uživatel kliknout na vaše webové stránky (odkaz, který jste zadali při vytvoření kampaně) a strávit na nich dobu předem definovanou funkcí adTention
-
Na vašem webu můžete uživatele libovolně motivovat k nákupu, registraci a jakékoliv další akci.
-
Za jedno unikátní zhlédnutí kampaně platíte teprve ve chvíli, kdy uživatel splní funkci adTention všech vložených médií.
Řekli o nás
3Dárek
Díky dotazníku, který jsme použili pro naší kampaň, jsme zjistili, že cílíme na špatný segment zákazníků a že mají naši zákazníci zájem o jiný druh výrobků, než na který jsme se doposud zaměřovali.
Jana Dlouhá
V kampani jsme poprvé použili leták s naší nabídkou. Získali jsme tak více prokliků na náš web a také se k nám zákazníci vrátili a využili slevový kupón.
Jakub Hodonický
Vyzkoušeli jsme video, které mělo cca 30 vteřin o naší společnosti. Vytvoření celé kampaně je on-line a zabralo nám jen pár minut.
Lucie Pavoučková