Příklady použití reklamy
Jak vypadá průběh vaší kampaně v reálu?
-
Uživatel obdrží notifikaci o vaší kampani do svého telefonu.
-
Shlédne vaše video a splní funkci adTention (tzn. splní podmínky aktivního shléhnutí videa až do konce). Pokud nesplní adTention musí video shlédnout znovu.
-
Po shlédnutí videa, uživatel reklamu ohodnotí.
-
Za shlédnutí platíte až v době, kdy uživatel splní funkci adTention všech vložených médií a kampaň ohodnotí feedbackem.
-
Po splnění celé kampaně má uživatel možnost si stáhnout váš slevový kupon.
-
Tím je motivovaný k tomu, aby se vrátil do vašeho podniku.
-
Nakupuje.
1. Příklad reklamy:
Notifikace - Video - Feedback - Slevový kupon
-
Uživatel uvidí vaší reklamu (např. Citylight, v časopise,...) a načte QR kód, který ho nasměruje přímo na vaší kampaň.
-
Vyplní a odešle dotazník.
-
Poslechne si vaší audio nahrávku a splní funkci adTention (tzn. splní podmínky aktivního poslechnutí audia až do konce). Pokud nesplní adTention musí si audio poslechnout znovu.
-
Za jedno unikátní shlédnutí kampaně platíte až v době, kdy uživatel splní funkci adTention všech vložených médií.
-
Na základě odpovědí z dotazníku, můžete vytvořit novou kampaň cílenou na specifické publikum.
2. Příklad reklamy:
QR Kód - Dotazník - Audio
-
Uživatel obdrží notifikaci do svého telefonu.
-
Prohlédne si celý leták a splní funkci adTention (tzn. splní podmínky aktivního shléhnutí letáku až do konce).
-
Po prohlédnutí letáku, uživatel leták ohodnotí.
-
Pro splnění celé kampaně musí uživatel kliknout na vaše webové stránky a strávit na nich dobu danou funkcí adTention (na odkaz, který jste zadali při vytvoření kampaně).
-
Na vašem odkazu můžete uživatele motivovat k nákupu, nebo se může zaregistrovat, navšívit konkrétní stránku,... Možností je spousty.
-
Za jedno unikátní shlédnutí kampaně platíte až v době, kdy uživatel splní funkci adTention všech vložených médií.
3. Příklad reklamy
Notifikace - Leták - Feedback - www link